2009年8月10日星期一

Handicraft Tools

逛blog最開心的是看到朋友的動向 又可以看到她們的shopping推介 早兩天就看到blog友Eunice在Jusco買的小punch 看到後去買來玩玩 雖然買不到櫻花及四葉草圖案 但買到的小狗, 小熊及小貓也很可愛啊~ 另外又看到有新的小木印 一套3個 最喜歡那個蕾絲圖案的 買了這個 又可偷懶刻少一款啦^o^

IMG_1082

P.S. 香港的Jusco十元店在澳門是Daiso呢!

8 comments:

Eunice 說...

嘩, 好羨慕啊! 如果我見倒呢款, 我一定會買呢! 哈個木印好靚~ 我未見過呢!
幾年前在HK某街有好多PUNCH賣, 試過買過幾個, 有兩個都唔係好PUNCH倒,唔敢再去果度買了~ 十蚊店的PUNCH唔係成日見倒有咁多款的,便宜得來又好用,唔錯~ 動物的我都見過呀,不過我無買~ ^^

Onon 說...

我都係呀~ 之前買過一個花邊既印 都唔係太好印 反而十蚊店呢個真係唔錯呀! 遲d如果有番櫻花同四葉草 我都一定會買呢!

木印仔香港唔之有冇呢? 不如我買多set寄比你丫 咁你咪唔洗去搵囉! 我今晚去睇吓仲有冇先^.^!

Eunice 說...

好呀,不過你去開先啦~ many thanks! ^^ hk的十蚊店的手工野成日都求過於供, 所以我果次買punch都係咁岩見倒有咋! 有的款都只係見倒一個咋~ 澳門的大創我未去過呀, 唔知d手工野係咪無咁搶手呢?

Onon 說...

昨晚去買了! 因為daiso就在我家樓下 很近 我又怕會很快沒貨 所以立即去買回來! 包好就寄比你 好快 ^o^!

呢邊既手工用具都唔係好搶手 如果有資料比佢地 又可以叫佢地返貨 都幾方便 我成日一逛就逛好耐架^^

Eunice 說...

嘩你好快手啊~ 我屋企唔近十蚊店的~ 我今日下午喺另一間大創見倒有少量印仔, 殘殘地之中揀一個, 哈~ 你可以照寄俾我, 我留個後備, 或者我將我果個送俾買唔倒的朋友/blog友, 但唔洗急呀! 你TOTAL幾錢俾你個戶口NO.我入返俾你, 或者可以用咩方法俾返錢你? thanks dusdus ^^

hk十蚊店都好似可以留貨的, 不過我通常係見倒就買, 見唔倒就唔買咁咋! 哈哈

Onon 說...

哈哈 係呀 Eunice! 因為十蚊店就在我家樓下 它們的營業時間又長 很方便呢! 唔知你買既係唔係我呢set呢 我買齊左2set 但沒去開郵局 明天寄給你! 你唔好比番錢我喇! 收到記得話比我知啊~ \(^o^)/

Eunice 說...

哎呀~ 搞到我唔好意思呢! 唔要又覺得浪費左你的心意, 但係又覺得自己買完, 你唔收我錢之餘, 仲要麻煩你咁~ 其實我兩個都買左~ ^^ BTW, 咁你買唔買倒果兩個PUNCH? 洗唔洗我幫你去睇下仲有無?

hay.c 說...

對啊!十蚊店真是一個令人留連忘返的地方!
不過經常缺貨~~ >.<

發佈留言