2009年8月5日星期三

Hand Carved Rubber Stamp - La Tour Eiffel

Love this stamp very much! Remember the time when I travelled to Paris with my very good college friend; the street there was clean, cafe was quiet, and .. .. .. I was young 哈^^

La Tour Eiffel (5) edit

La Tour Eiffel

La Tour Eiffel (2)

6 comments:

Eunice 說...

hi, dus~~我之前試極都留唔倒言, 希望今次留倒言la! :p

你刻得好靚好靚啊! 超喜歡! 我之前都好想刻巴黎鐵搭, 不過已我的刻工相信未有能力刻倒~

Eunice

Onon 說...

好開心eunice你來留言呢! 之前都有朋友說在這留言有些困難 好像留了幾遍才留到~ 真好 你們也願意嘗試 讓我可以在這看到你們^.^

謝謝你呢~ 其實這個不難刻 或者你可以先刻一個大一點的 就不困難啊~ 大的一樣漂亮 我也打算刻一個很大的 做信紙的背景 該不錯的呢~

Eunice 說...

知道竅門日後就容易留倒言了~ 原來認証果個位要用MOUSE highlight 左D字咁拉落去先見倒哂個認証同埋見倒寫認証果個位的 ^^

早前刻完章肩背就好痛, 大概是舊患的緣故~ 所以暫時停止刻章, 轉玩第二樣同睇下書學習下各樣唔同的野先~

期待你的傑作!!

Onon 說...

Eunice 最近有冇玩tatting呀? 我發現每次玩tatting個肩頭都係最痛架~ 可能我個頭不其然會定一段好長時間! 刻印如果拎起舊橡皮刻 肩頭會冇咁痛 放在枱上刻就會痛好多呢! 我試過刻到手震左大半日 哈哈~

如果係舊患 就"襯"住夏天 去泳池唔游泳 動一下 都對骨痛好有幫助呢! 加油呀!

hay.c 說...

好細緻~~
我不懂刻圖章啊,不過看到大家的印章都很漂亮,忍不住在十蚊店買來了一件擦膠 ^^"
不過未知如何入手呢

olivepool 說...

Hello~~

好靚嘅印~~我好想學, 你可唔可以教我呀??

Olive

發佈留言