2009年7月14日星期二

Friend’s Visit! A gift for her!

好朋友來澳門玩呀! 她是我的大學同學, 可能都是差不多時候生日, 所以大學同學裡, 跟她比較談得來, 這次她剛好順道來跟我吃個晚餐, 一定要準備些什麼的啦~ 但事出突然, 要放棄手縫了, 找來Onon的小武器, 超迷你衣車, 果真很快, 完成了一個Hair Scrunchy, 但當我看見她時, 我真的差點叫了出來~ 她真的把頭髮剪短了呢! >”<

IMG_3549 IMG_3532

好友說 會因為它 把頭髮留長 我等著啊~

2 comments:

Moon in purple 說...

I love it, I love it, I love it....

what a nice surprise from you. will try my best to maintain long hair again... maybe after the summer! hehehe

thanks dear!

Onon 說...

Nice to see you here!! haha ^^that's good! you look great with long hair style, looking forward to see you using it!!

發佈留言