2009年6月19日星期五

Hand carved rubber stamp – Mr. Bear

生活上常常遇到令人沮喪的事情 時常會問自己 是自己做得不夠好 還是自己走錯方向了 有很多時候友人會問我 你就這麼在弄行嗎? 還是去找一份正經的工作吧! 這些時候我很容易想放棄 在想 唸了這麼多書 是否真的該放下它們 回到銀行去工作 再打那些打了也不知道為什麼的客戶電話呢? 想不通的時候 要的就是你們的出現 給了我很大的支持!

我想 我現在還是會手作下去 :D

Often encountered frustrating things in daily life, I’ll ask myself whether I am not doing good, or I am not heading towards a right direction? Sometimes friend will ask me, you do so are all right? You should find a serious work of it! those make me want to give up, I’ll then think, should I really put what I have studied back to work, again calling customers everyday? When I could not figure them out, all I need is yours support for clearing my mind!


I think I will still be doing handcraft for this :D

0 comments:

發佈留言